g1

targi zakopane mini

Targi w Zakopanem za nami. W sobotę 12 sierpnia promował się obszar powiatu wadowickiego. Nie zabrakło tam naszej gminy. Brzeźnica miała też swoją reprezentację.  Koło Gospodyń Wiejskich w Paszkówce przygotowało dania regionalne, w tym kiszkę z kapustą. Danuta Kucharczyk i Stanisława Kucharczyk prezentowały wyroby rękodzielnicze. Na scenie natomiast zaśpiewał zespół Czerwone Korale. Choć pogoda nam do końca nie dopisała, to cieszy fakt, że nasze stoisko odwiedziła duża grupa turystów i mieszkańców Zakopanego.

FOTOGALERIA

Lwow miniGrupa kilkudziesięciu turystów wyruszyła z Centrum Kultury do Lwowa. W programie ponad to znalazły się: Krzemieniec, Olesko, Poczajów i Podkamień. W pierwszym dniu dotarliśmy do Podkamienia, gdzie zwiedziliśmy klasztor i skosztowaliśmy regionalnego deseru - naleśnika o trzech smakach. Wieczorem dotarliśmy do Krzemieńca, gdzie zjedliśmy kolację i odbyliśmy spacer.

Więcej…

Kolonia Gdańsk 2017 max1W połowie wakacji, a dokładnie od 27 lipca do 5 sierpnia 2017 r. grupa dzieci i młodzieży wyjechała na kolonię do Gdańska. Tam czekało nas wiele wrażeń: plażowanie i kąpiele w morzu, zwiedzanie starego miasta w Gdańsku, Muzeum II Wojny Światowej, Muzeum Bursztyny, spacer do Sopotu, rejs statkiem, koncert organowy w Oliwie, podróż po Kaszubach i inne atrakcje.

FOTOGALERIA

Wystawa ARTRABATA max1W dniach od 23 czerwca do 23 lipca 2017 r. w Galerii Polsko-Słowackiej w Brzeźnicy i Izbie Regionalnej Doliny Karpia w Brzeźnicy można było oglądać wystawę „ARTRABATA czyli Botanika i Sztuka”. Prace wykonali młodzi artyści z Pracowni Twórczej BĘ202 pod okiem Anny Kowal.

Więcej…

Wystawa Zimna wojna max1W dniach 12-25 lipca 2017 r. w sali widowiskowej Centrum Kultury i Promocji w Brzeźnicy można było oglądać wystawę pt. „Zimna wojna. Krótka historia podzielonego świata”. Wystawa, przygotowana przez Instytut Pamięci Narodowej, to podróż w niezbyt odległą przeszłość, w znane i mniej znane realia konfliktu, który na blisko pół wieku zdominował powojenną historię, wpłynął na życie milionów ludzi i ukształtował oblicze dzisiejszego świata.

FOTOGALERIA

Ogrodzieniec 2017 max1Centrum Kultury i Promocji w Brzeźnicy zorganizowało wakacyjny wyjazd do Ogrodzieńca, który odbył się 20 lipca 2017 r. Pierwszym punktem wycieczki były oczywiście ruiny najpiękniejszego i największego zamku Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Warto pamiętać, że zamek nie znajduje się w miejscowości Ogrodzieniec, lecz 2 km dalej na wschód, w Podzamczu.